Un om valoreaza mai mult decat aurul pe care il poarta. La fel si o tara

Traim într-o Românie în care activiștii PCR se bat de 10 ani să-și umple buzunarele de aur și gurile noastre de cianura.

Singurul motiv pentru care sinistrul proiect Roșia Montană nu ne-a transformat deja în cel mai mare furnizor de cianura din Europa este pentru ca sunt atât de hoți încât nu au reușit să se pună de acord cine să ia comisioanele.

Mass-Media este cumpărata de ei. Nu o să vedeți niciodata un articol drept despre ce înseamna de fapt Roșia Montană, ce tezaur istoric se află acum acolo, cât aur o sa luăm noi si cât de fapt o sa ia EI samd…

Totuși, sunt si oameni cu capul pe umeri în țara asta și unii dintre ei au pus umărul și au facut PRO BONO (adică gratis, pe timpul lor, pe munca lor) această campanie. Emoționantă.

Urmează articolul integral de pe http://www.iqads.ro

„Maia Morgenstern e protagonista unui spot ce isi propune sa ilustreze un nou punct de vedere asupra discutiei din jurul subiectului Rosia Montana. Campania sociala demarata ieri este semnata pro-bono de catre agentia Papaya Advertising, iar durata si frecventa de difuzare a spotului raman la latitudinea statiilor TV. Spotul lansat seara trecuta a reusit sa stranga pana acum peste 50.000 de vizualizari online pe YouTube.

Obiectivul campaniei este aducerea unui alt unghi de vedere asupra subiectului Rosia Montana, punctand faptul ca aurul rezultat in urma exploatarii miniere nu ar trebui sa fie singurul aspect al discutiei. Mesajul campaniei este „Un om valoreaza mai mult decat aurul pe care il poarta. La fel si o tara„.

„Daca oamenii vor intra pe site-ul celor care chiar incearca sa salveze Rosia Montana, si anume rosiamontana.org, vor afla adevarul despre acest loc. Nu este numai aur acolo. Sunt si oameni, case, amintiri, istorie. Stiti ca este prima asezare atestata documentar din Romania? PRIMA!!! Cianura trebuie acestui loc?”, a declarat Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising) pentru IQads.

„Conceptul creativ al campaniei este foarte simplu. Extragerea aurului, asa cum se doreste sa se faca la Rosia Montana va provoca suferinta. Oameni dati afara din casele in care s-au nascut, un lac imens de cianura, cativa munti rasi de pe suprafata pamantului…Si asta pentru aur. Sa facem ce cu el? Cercei? Daca vor cercei, le dam cercei. Numai sa ne lase in pace”, a adaugat Robert Tiderle.

Despre motivul sustinerii campaniei Robert Tiderle a declarat: „Sunt un om normal, crescut corect de parintii mei. Vreau sa fac acelasi lucru pentru copiii mei. Vreau ca ei sa ramana in Romania si sa le placa sa traiasca aici. Sa nu mai auda de fiecare data cand se intampla o mizerie ‘Ce vrei, ma? Asta-i Romania’. Romania pe care o vreau eu nu e asta.”

La dezvoltarea campaniei au participat Alburnus Maior (ONG Salvati Rosia Montana), Papaya Advertising, Family Film (casa de productie), Florin Serban (regizor), Marius Panduru (DOP). Muzica este oferita de Dead Can Dance.”

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s