Ce mă jenează

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară care acum adăpostește mai degrabă o populație decât un popor.

Ce mă jenează este că vin dintr-o tară în care politicienii ne schimbă Imnul Național în funcție de vendetele lor.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care Președintele se alege în funcție de ultimele 4 litere din nume.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care Primul Ministru este un plagiator nesimțit.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care Primul Ministru petrece mai mult timp la televizor decât la birou.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care Primul Ministru ajuns la birou discută numai răzbunări politice și tunuri.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care îi trebuie o lună unui profesor de liceu analfabet să distrugă tot ce a clădit în doi ani un șef de promoție al unui laureat Nobel.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care legea este făcută de cei care o încalcă.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care ești votat când dai sticle de bere și nu locuri de muncă.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care funcțiile publice se vând celor cu CV-ul burdușit de tunuri si furturi.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care trebuie să știi de mic cui să îi dai „o atenție” ca să „nu ai probleme”.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care un milițian pensionat la 40 de ani „pe caz de boală” are o pensie mai mare decât salariul unui absolvent de studii superioare.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care cei care au asasinat tineri la „revoluție” au acum certificate și drepturi de revoluționar…pentru ei și pentru neamurile lor.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care putorile și hoții ne aduc „revoluția bunului simț”, „mișcarea de rezistență” sau „cel mai cinstit guvern”.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care toți se plâng de corupție și săracie în timp ce merg să voteze pedofili, hoți, condamnați și analfabeți.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară din care toți hoții se îmbolnăvesc subit când sunt prinși.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară din care în 23 de ani au plecat de prea bine peste 4 milioane de Români, și nimeni nu se simte vinovat de asta.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care Românii emigrați  sunt buni când trimit bani și răi când votează.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară care își imbecilizează voit cetățenii pentru a-i controla cât mai ușor.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară care are Mare, are Munte, are Aur, are Petrol, are Istorie și le are degeaba.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care o diminuare temporară a salariilor pentru bugetari a devenit o dramă națională, iar concedierea a sute de mii de angajați la privat, un fapt nesemnificativ.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care politician este sinonim cu om de afaceri sinonim cu borfaș.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care partidele nu mai reprezintă ideologii sau programe ci masca hâda a aceleiași familii mafiote.

Ce mă jenează este că vin dintr-o țară în care toți cunosc ce e un ciutac și puțini cine este Radu Beligan.

Dar cel mai mult mă jenează că vin dintr-o țară pentru care bunicii și străbunicii noștri s-au jertfit,

și din al cărei Imn am uitat exact ultimele trei versuri :

Deviza-i libertate şi scopul ei preasfânt.
Murim mai bine-n luptă, cu glorie deplină,
Decât să fim sclavi iarăşi în vechiul nost’ pământ!

11 gânduri despre „Ce mă jenează

  1. ROMANIA !!!!!!! TREZESTETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Cred ca fiecare are parerea lui despre ce s-ar putea face. Eu pot numai sa mi-o ofer pe a mea…probabil intr-o postare mai lunga in viitor. Oricum, dupa parerea mea, solutia incepe cu o prima constatare…pot sa jefuiasca cat vor, pot sa isi bata joc de ce vor…dar constiinta noastra individuala nu o pot avea.

  2. crezi ca au nevoie de constiinta noastra individuala? le ajunge pasivitatea celor care gandesc precum eu si dumneata, dar in principal activitatea la urne a celor care nu gandesc.

    • Asa este si comentariul este perfect adevarat. Pasivitatea este cea mai mare problema. Pentru ca ei sunt extrem de activi in a indobitoci concetateni de ai nostri, in timp ce noi doar contemplam ce se intampla in jur. Pentru ca noi suntem prea ocupati sa ne muncim cinstit, sa ne educam copiii, sa ne ferim de toata incompetenta sistemului lor…ca sa mai reactionam. Dar cred ca raspunsul aici se afla in pasi mici si in constientizarea ca, desi nu avem banii lor sau tupeul lor, prin actiuni inteligente si constante, putem schimba ceva.

      Iti dau doar un examplu. Eu am scris un prapadit de articol mai sus, venit din frustrarea ca prea mult rau e in tara asta. A fost vizualizat de mii de ori in cateva zile, desi nu mi-am dorit asta. Imagineaza-ti ca alti 10.000 de oameni ar face asta. Ar scrie ceea ce simt ei, fara niciun talent scriitoricesc ascuns, doar ce cred. Nu crezi ca s-ar schimba ceva? Nu crezi ca mesajul transmis din 10000 de voci ar bate niste prapadite de antene pline de tonomate?

  3. Unde sunt acele ONG-uri care protestau in ianuarie si cereau demisia guvernului Boc?
    Am scris un email acum cateva zile asociatiei „Pro Democratia”, atat clubului din Sibiu cat si celui din Bucuresti, pt a le cere parerea referitor la aceste derapaje de la democratie si pt a-i ruga sa organizeze un miting in Sibiu. Bineinteles ca nu am primit niciun raspuns. Sincer, nici nu ma asteptam sa-mi raspunda tinand cont ca dl. Parvulescu (persoana pe care am apreciat-o) a aparat, in mai multe situatii, la TV aceasta alianta hidoasa.
    Sunt un simplu cetatean fara nicio afiliere politica si ma jeneaza tot ce ati prezentat d-voastra.
    Sunt sigur ca sunt multi ca noi si trebuie sa luam atitudine cat mai repede.
    Astept ca aceste ONG-uri sa se sesizeze si sa-si asume raspunderea unor mitinguri. Voi participa, la Sibiu, la orice miting care apara statul de drept.

  4. Ce ma jeneaza este ca am mai gasit pe cineva care nu face decat sa se planga de Romania, si tot ce face este sa scrie despre ce il jeneaza, fara sa miste un degete sa faca o tara mai buna. Romania ar trebui cumva sa se repare de la sine….

    • „deget” si nu „degete”. Faptul ca imi platesc impozitele, cumpar produse romanesti, nu fur, nu injur, respect pe cei care ma respecta..cred ca este un inceput in directia cea buna.In rest, depinde prin ce crezi tu ca inseamna a misca „un deget”. Romania se va repara de la sine, atunci cand vor exista suficienti de multi oameni care sa stie exact ce inseamna asta. Cu manele, smenuri si asteptat pomeni nu se repara nimic.

Lasă un răspuns

